Princess Anne as a style icon

Bij deze is mijn planning om drie posts per week te schrijven alweer spectaculair mislukt. Ik heb het oprecht geprobeerd, maar soms gaat het leven nu eenmaal wat in de weg zitten. Het was een drukke periode op school en COVID zorgde nu ook niet meteen voor de meest inspirerende omstandigheden. 
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat er nog een andere reden os voor mijn afwezigheid: de vrije tijd die ik had ging bijna volledig op aan het bingewatchen van The Crown. Ik ben onlangs beginnen kijken vanaf het eerste seizoen en was al na tien minuten helemaal fan. Ik ben ook een sjaal aan het breien, wat dubbel zo leuk is met wat koninklijke schandalen op de achtergrond. 
Enkele weken geleden had ik mijn eigen koninklijke modemoment. Ik had mezelf net aangekleed om te gaan wandelen met twee van mijn vriendinnen, toen ik nog even een paar minuten van The Crown meepikte (zo verslavend is het dus, ik keek het zelfs tussen andere activiteiten in). Princess Anne verscheen op het scherm en ik merkte meteen op dat haar outfit wel zéér hard leek op de mijne... Oordeel vooral zelf: 

Look at me planning to post a new blog at least three times a week... mission failed miserably. I tried. I really, really did. Life just got in the way. School was ridiculously busy and COVID hasn’t exactly provided the most inspiring circumstances. 
And since honesty is the best policy, I will have to admit that I have spent the little time off that I had on watching The Crown. I just started watching it from season one and was immediately hooked. I’m also currently knitting a scarf, which is the perfect thing to do whilst enjoying a bit of royal scandal. 
A few weeks ago, I had my own royal fashion moment. I had just gotten dressed to go on a walk with some of my friends, when I was watching a few minutes of the crown while waiting for them (that's how addictive that show is, I even watch it in between other activities). Princess Anne appeared in a scene and I couldn't help but realize how similar our outfits were... You can judge for yourself:






Mijn favoriete wandeljas krijgt duidelijk koninklijke bijval. Een post over mijn geweldige Barbour-jas komt er zeker nog aan. Als zelfs Princess Anne al fan is... :)

My favourite hiking jacket is clearly a royal favourite. The entire fourth season of The Crown is filled with Barbour coats, actually. I might write a full post about my fave British heritage brand. I mean, if even Princess Anne is a fan...

Comments

Popular Posts